100 jävla dollar!

Jag och Jane fick parkeringsböter på 100 dollar idag, jippie va kul! NOOOOOOT!
vi bestämde oss iaf för att betala halva var för de va bådas fel, men de känns lite onödigt att betala 50 dollar för att man stod på fel plats i typ 7 min!
IRRITERANDE!
Men de va iaf super kul att träffa jane igen, och allt kändes precis som vanligt, gött de!

Idag har ja och barnen vart i biblan som alltid! haha men de är nice, då kan ja sitta där och läsa P.S I love you (på engelska) duktigt va :) och bara slappa och så sköter sig barnen själva, hur bra som hellst! Och som älskar bibloteket, om man frågar vad dom vill göra så vill dom alltid dit! eller till bokaffären!

Nu ska ja till starbucks, ta med mig datorn och ett par hörlurara och så ska jag och soffi kolla på Björn gustafsson :) och skratta högt!
Tack syster! <3

7
I mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Victoria

ah okej... nice. Trivs du bra där? Är det en fin stad? =)

2008-12-18 @ 02:00:23
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Erika

Ingen aning om de kommer till Boston, tyvärr, men det var sjukt kul att få se dem:) Jag har pengar som jag jobbade ihop i Sverige, har väl använt ca 3000kr sen jag kom hit för två månader sen, så jag använder mer än lönen, hehe;)

2008-12-18 @ 04:15:44
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/
Postat av: nicole

Ja jo det förstår jag. Vad är det man får göra på ett ungefär? passa barnen, laga middag... ?

2008-12-18 @ 09:59:53
URL: http://nicolesandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0