Dagen är över!

Dagen blev bättre mot slutet, så de känns bättre nu, förutom att de verkligen känns som jag håller på att bli sjuk! nejnejnej!!! har ätit advil(ipren liknande grejer) hela dagen så jag har klart mig bra!

hoppas verkligen att de har blivit bättre tills imorgon! för då ska ja jobba från 7- 8 eller nått sånt! plus städa och packa de sista för på fredag måste jag ut ur mitt rum!
Och jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu!

efter jobbet åkte ja till mallet igen och köpte lite smink som milla har beställt, och själv råkade jag få med mig en foundation och en blush! oppsi! har gått och blivit beroende av id smink tror jag visst!
I mallet finns de liksom en hel id butik, med hundratals ögonskuggor och eyeliners och blushers och fondations och mascaror! jag blir helt till mig när jag går in där!
Har hitills köpt 2 foundations, 4 ögonskuggor 1 solpuder, 1 blush och 2 penslar och sen ett puder som man har över allting.. och juste primer också!
Och sen från ett annat märke har jag köpt mascaror, en super cool lila färg som framhäver ögonen, frida har tipsat, de är verkligen skit snyggt, men de låter lite knäppt, men den bara skiftar i lila! och sen samma märke i svart mascara! Laggt ner på tok för mycket pengar på smink dom sensare veckorna! hade till och med samlat ihop bonus på 20 dollar off på ID affären, haha!

Sen åkte jag till Walmart och köpte sånahära påsar som man lägger kläder i och sen suger man ur all luft med en damsugare så får man plats med mycket mer! så nu ska ja nog få med mig allt hem hoppas jag :)

Nu ska ja sova lite, hade lovar att lägga mig tidigt ikväll men nu är klockan 10 i 11 så de blev inte så jätte tidigt ändå!

Kommentarer
Postat av: camilla

Id är bäst :D

bäst o passa på när de är billigt oxå ju :)

tack för att du köpte!

5 dagar kvar :D :D

2009-08-27 @ 09:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0