Höll på och dö!

Ordagrant! höll seriöst på o dö igår!

Va de läskigaste jag har vart med om i hela mitt liv! 
Jag och Frida va och åt middag på panera bread, och frida berättade en jätte kul histora samtidigt som jag drack lemonad, och så satte jag i halsen!
SUper läskigt! kunde verkligen inte få luft! så de kom en kvinna springandes, och försökte hjälpa till, och så skrek hon CALL 911! haha lite coolt tycker jag haha! precis som på film!
Men jag lyckades på nått sätt få bort lemonaden i halsen som höll på och kväva mig! kan man kvävas av vätska eller drunknar man då?

Och sen i efterhand kan man ju bara skratta åt de, men de va super läskigt! tänk så hade jag dött 3 dagar innan jag skulle åka hem, de vore ju oturligt!


Kommentarer
Postat av: camilla

shit! lät ju inge vidare!!!!!!!

nej nu får du komma hem ju!!!

2009-08-29 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0