Ingen bra dag!

Känner att jag håller på att bli sjuk, min hostmom har springit runt och tjatat på mig hela dan, städa de här städa om de här rensa hit och rensa dit, Plus att jag har städat ur hela mitt rum för kim sa att städerskorna skulle damma och damsuga hela rummet idag, men de gjorde dom så klart inte, åhhh så nu måste ja göra de själv!

Och nu vet jag inte om ja jobbar eller inte, antar att jag måste köra julia till cheerleadingen kl 6, om 3 timmar alltså! jag vill åka iväg nånstans eller bara lägga mig under täcket och sova!

Nu längtar jag verkligen hem, eller iaf till i helgen!

2 jobbdagar till sen är de här över! ni anar inte hur skönt de ska bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0