It's to hard to say good bye!

har sagt hejdå till familjen, och de va TUFFT! kommer sakna dom så himla mycket! speciellt tjejerna! Och mest Sarah! den tjejen är den goaste tjejen!

Har fortfarnade de jobbigaste avskedet kvar och de är frida! Kommer sakna henne så himla mycket! finns inga ord!

På ett sätt va de lättare att åka hemifrån eftersom jag viste att jag skulle komma tillbaka, men nu vet jag inte om jag kommer tillbaka alls, hoppas de dock!

klockan är halv 11 och jag har redan sabbat sminket, hur ska de gå resten av dagen, känns som jag kommer gråta hela dagen! buhu!

Kommentarer
Postat av: nicole

Måste bara säga att jag har följt din blogg i ett år nu! Började läsa precis innan du skulle åka till USA och har gått in här nästan varje dag, det har varit jätteroligt att följa din resa då jag är helt inne på att själv åka iväg som aupair om två år! :)

2009-08-31 @ 18:51:00
URL: http://nixole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0