My last days in USA!

De är galet, vet inte om jag ska skratta eller gråta!

I fredags gick vi ut, kulkul!

Lördag så gick vi först till ett museum hela familjen plus 3 au pairer!

Sen hem göra i ordning mig och sen blev de BRITNEY konsert! Hur grymt som helst!



Hon är grym, min nya idol! hehe! och vi hade bästa platserna, eller aa de hade vi ju inte men väldigt bra! rad 6! så nu han man ju vart ungefär 20 meter från brittan :) stolt!

Sen utgång!

Idag söndag åt vi först brunch med familjen och alla au pairer igen, super mysigt, fick ett jätte fint armband och två ur guliga brev från dom äldsta tjejerna! de värmde i hjärtat, kommer saknar Sarah så himla mycket! den goaste någonsin!

Sen så åkte jag och frida och tränade igen, kollade på snygging adam en sista gång!
Sen åkte vi hem till my house och gick på birthdayparty för julia lekte lite brobor o breja! :D hehe

Sen blev de middag på favvostället cheeseckae, min sista favvo sallad där ifrån!

Nu sitter jag på fridas rum och sista natten i usa vänter, läskigt! :S

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman!

Det låter som du haft en härlig avslutning på din USA-vistelse - mys, fest och Britney.

Det måste kännas konstigt att det är sista natten!

Men vi ser fram emot att du kommer hem!

Nu är det mindre än ett dygn kvar, nu räknar vi timmar!

Vi ses snart. puss puss

2009-08-31 @ 10:22:18
Postat av: Camilla

kan knappt förstå men matilda!!!!

vi ses imorn :D :D :D

2009-08-31 @ 15:42:47
Postat av: Gugge

Så ofattbart att du nu är på väg hem.Vill bara säga

VÄLOMMEN HEM KÄRA MATILDA! /farmor

2009-08-31 @ 16:08:22
Postat av: Gugge

Det är helt ofattbart att ditt år i USA är över,och att du nu är på väg över Atlanten.Vill bara säga:

VÄLKOMMEN HEM KÄRA MATILDA!!! /ÖNSKAR FARMOR

2009-08-31 @ 16:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0