Shopping!

6 dagar kvar! Den där räknaren på sidan är lite fucked up, den räknar inte med dagen som är och inte den sista dagen, men iaf de är 6 hela dagar kvar nu!

Idag har ja shoppat och shoppat! fick sluta tidigt så jag passade på och dra till mallet!
Dock köpte ja inte nånting till mig själv, nästan! bara i.d smink! :) eller kankse inte så bara, smink för 100 dollar är inte så bara kanske :S men nu har jag lagrat upp lite så att de räcker :)
Sen köpte jag skor och smink till mamma och massa presenter till familjen här och familjen hemma! och lite annat smått och gått!

Träffade Fridas hostmom och hostkid på mallet också! Helt underbara! Frida har den bästa hostfamiljen man kan tänka sig! såååå goa!

sen efter all shopping blev de bio! Timetravelers wife! bra film men man fick inte riktigt grep om den men den va bra fällde till och med några tårar! Undra hur många filmer jag har sett på bio, alldeles för många skulle ja kunna tänka mig!

Nu har jag 3 dagar jobb kvar , och också 3 dagar tills jag måste ut ur mitt rum för då kommer den nya au pairen, svitlana från ukraina! Har alltid velat träffa någon som helter svitlana, så kul namn tycker jag! utalas alltså svett-lana! haha förlåt men kan man vara elakare än att döpa sitt barn till svett-lana, de är ju typ som och döpa sitt barn till svettlisa! haha förlåt va elak jag är! men erkänn?

i helgen bor jag nog i källaren eller hos frida! :)

nu ska ja packa lite och sen bums i säng!


Kommentarer
Postat av: ida sivander

Gud va nära det är nu:D kommer upp någon helg efter du kommit hem så då ses vi:D:D:D<3

2009-08-26 @ 14:19:05
Postat av: Elin!!

ååh, så himla nära tills du kommer hem! ändå dröjer det säkert någon månad till innan jag får träffa dig! :(:( flyttar till umeå på lördag! SAKNAR DIG!

2009-08-26 @ 15:24:50
Postat av: Elin

Hahahah! Du är ju för kul! Svett-lana!

2009-08-26 @ 15:57:01
URL: http://eerlinghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0