Torsdag!

Den har dagen har bara svischat förbi! jobbade 12 timmar men de kändes typ som 4 gick super bort, de va playdate, soccer och cheerleading som gällde! och efter jobbet så åt jag middag med frida på cheescake factory! super mys, satt ute med värmare på! kommer sakna Frida så himla mycket! :( men hon kommer ha de super bra, hennes host mom har fixat en praktik plats åt henne på ett pr företag och sen har hon ju hittat sin dröm man här, oaf tycker jag att de är de haha! alla kort in på greken! :)

nu ska ja sova! sista natten i mitt rum! sorgligt, men jag är för trött för att ens tänka på de!

imorgon kommer den nya au pairen svettis ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Pappa

"Svettis" ha ha du är rolig du!

Sista natten i rummet, var ska du sova sen då, du blir väl inte utslängd på gatan hoppas jag.

Vi längtar, men nu är det nära! Puss puss!

2009-08-28 @ 07:41:36
Postat av: gabbe

haha skönt att höra att du är samma gamla matilda längst in;) typiskt dej.. svettis!! känns de tufft o lämna barnen då??



ses snart<3

2009-08-28 @ 10:32:08
URL: http://gaabriellah.blogg.se/
Postat av: soffan

JAG VILL INTE ATT DU SKA AKA!! Jag kommer sakna dig sa himla mycket. Jag tar tillbaka, sjalvklart vill jag att du ska aka da du kommer ha det jattebra dar hemma. Harligt att traffa familjen igen men framforallt alla vanner. Parta pa partypingla.



Och kom ihag. Husrum finns det alltid har for dig och om ID-sminket sinar give me a call and I'll sent it to you.



pusspuss vannen min

2009-08-28 @ 21:29:05
URL: http://bostonpickle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0