honey Im home!

Äntligen hemma och de är väldigt skönt!
Är fortfarande lite jetlag, men de börjar rätta till sig! va uppe 30 timmar i sträck, och sen kunde jag knappt hålla ögonen öppna när jag stog upp! haha!
och somnade skönt på soffan redan innnan kl 8a!
Har saknat alla här hemma så super otroligt mycket!

Nu har jag de jobba kvar, packa upp, usch, allt ligger nu i en hög på mitt rum, och juste hur skönt va de inte och sova i SIN säng, åhhh så skönt de va :D

De här blir de sista inlägget!
Tack till alla som har följt min blogg, de har verkligen vart super kul att skriva den! :)
kommer sakna den!

Kommentarer
Postat av: marie schyll

Välkommen hem Matilda!!! Har följt ditt år over there. Har varit väldigt kul att läsa om allt du varit med om. Förstår att det nu är skönt att kommit hem till nära o kära.Nu får jag bara läsa Amandas blogg som har ett halvår kvar.Tack för trevlig läsning det här året!!! Marie

2009-09-02 @ 09:02:07
Postat av: Johanna

Välkommen till Sverige Matilda! Har följt din o fridas blogg varenda dag och längtar så mycket tillbaka till Boston! jag har bokat min besöksbiljett dit idag!!! åker den 25okt och kommer vara där i en månad. ska bli såå kul! Hör av dig om du är nere i göteborg. Ha det så kul här hemma nu! Kan ju lägga till dig på facebook :) Kram Johanna

2009-09-02 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0